onsdag 22 februari 2012

Trött...

Hej på er!
Idag har det vart en tuff dag. Först har jag vart i skolan hela dagen och jobbat på. Och sen hann jag med en snabb fika med mina guys. Mamma kom och hämtade mig i stan så åkte vi hem till mig och samlade ihop tvätten och gav oss av till tvättstugan och slängde i det. Sen upp och plocka i ordning allt och sen dammsuga, skura golvet och diska och skrubba spisen. Nu är jag riktigt trött och har ont i mitt lilla huvud :( jobbigt faktiskt. Men men nu har jag kollat på halv åtta hos mig och ska bara ta det lugnt resten av kvällen. Det är bara två dagar kvar och det kommer gå undan. Ha en mysig kväll. Jag har tänt ljus för första gången sen jag flytta in och det är en mycket mer behaglig känsla. Allt känns mycket mysigare då. Längtar till helgen. Ska bli så mysigt. Det känns så skönt att det är fint här hos mig nu. Känns inte som man går på en sandstrand på golvet och man behöver inte äta direkt på bordet för att alla tallrikar är i disken. haha nee men typ så. Nu tjatar jag för mycket. Ha en bra kväll mina fina. Puss!