torsdag 23 februari 2012

School!

(Ser ni hur extremt mycket mitt ärr förstör för mig när jag ska trimma ögonbrynen. alla tror jag trimmar skevt men det är bara för att det saknas ju hår på ögonbrynet efter mitt ärr. Så det känns sådär kul att se helt skev ut på bilderna. Ska köpa ögonbryns penna sen i framtiden. Till sommaren typ. Nu är man ändå så torr och ful på vintern så då hjälper de inte med fina ögonbryn bättre och sköta om sig på sommaren )

Sitter i skolan och det suger rätt hårt. Alla slutar 13.10 idag medans jag och elin går på sär matte till kl 3. Och inte nog med de. Vi får vänta i 1 timma innan lektionen börjar. Hade vart goare och börja lektionen direkt efter denna och sluta 2 istället. Jag hade velat säga att det ska bli gött som fan och åka hem och äta lite men har inte någon mat hemma alls. Ush jag känner mig som en riktigt uteliggare typ. När pengarna kommer på måndag ska jag verkligen hålla i dom. Ska inte slösa en krona på skit utan spara dom till ett riktigt speciellt tillfälle. Så inget godisköp eller en tröja som jag kan sova i för 300 spänn typ. Utan nu ska jag typ lipa över det så viktigt ska det vara. Men men, meningen är ju att man ska jobba på lektionerna så får väl göra det då. Har ni tänkt på hur hungrig man blir av tuggummi? Åt för inte ens 1 timma sen och sitter och dör av hunger typ. Ska bli skönt och komma hem till ett fint hem och bara chilla hela dagen. Behöver inte göra ett skit typ. Hoppas eran dag vart bra ute i det fina vädret. Känns verkligen som våren äntligen kommer nu. Tycker det är gött som fan faktiskt. ha en underbar dag mina fina. Puss o kram hela dan!