tisdag 21 februari 2012

Jag orkar inte...

Kolla vilken söt bild jag hitta på weheartit.com

Idag är det tisdag och det känns rätt drygt. Bara andra dagen på veckan. Går för sakta. Vill ha helg. Vill ha sommarlov. Vill ha bal och student ;) hahaha. Vill ha allt på samma gång. Men men idag har jag vart hos doktorn och fått lite dåliga besked... Men finns inte så mycket att göra åt det. Bara och leva vidare liksom. Synd att det inte fanns någon lösning på det. Hade vart skönt och typ göra en operation så blir allting bra men funkar tyvärr inte så :( Men ja i morgon är det skola igen och vi har någon jävla vinterjogg som jag vägrar vara med på. Inte en chans. Men nu snart blir det big brother och sen raka väggen i säng. Jag hoppas veckan går fort för jag orkar inte dryga alla dagar. Har blivit skoltrött. Känns hemskt och säga första veckan efter lovet. Men ha de nice alla vackra. Sov gott!