söndag 31 juli 2011



Till minne av denna otroliga kvinna som avled för inte så länge sedan. Ännu en otroligt unik röst och människa har slocknat.

Jag hade faktiskt tänkt gå och lägga mig men jag känner mig som en mamma som sitter uppe och är orolig för att ens barn inte kommit hem än. Det är nämligen så att jag väntar natt gäst. Sebastian är ute och ränner på krogen och så skulle han komma till mig sen, han har nu missat 2 bussar och vi får helt enkelt se om han är kapabel till att ta sig till den sista natt bussen som går för idag. Jag sa åt honom att om han missar denna också då går jag och lägger mig så får han klara sig bäst han vill. haha. Men vi får se. Jag kommer inte blogga mer i dag i alla fall för är sjukt trött. Men ha det bra och sov så gott så hörs vi i morgon. Puss o kram!