lördag 30 juli 2011


Hellu mina fina! Jag suger på att blogga asså. Men jag hoppas ni stannar kvar hos mig i alla fall. Jag har i alla fall kollat på en film som heter Ciao Bella idag. Tycker den är helt underbart bra. Massa snygga fotbolls spelare i den ;) Efter filmen så kom det en dokumentär om Amy Winehouse. Och jag ska säga rakt ut jag är inget stort fan av Amy Winehouse men nu när jag sett denna dokumentär är hon typ min idol. Tycker musiken är så ljuvlig och hon är ju inte direkt ful. Jo när hon knarkar och super är hon extremt ful men inte när hon väl är fixad. Så efter dokumentären så tog jag en riktigt lång dusch och sen har jag bara lyssnat på musik och ätit. Jag ska kanske vara med Emil en stund ikväll. Bara snacka och ha det allmänt gött. Men vi får se när han kommer hem. Det får ju inte bli för sent. Men jag kanske hinner med ett inlägg lite senare. Ha det bra. Possen!