söndag 31 juli 2011

Se vad som legat och gömt sig i min kamera ;)

Hej på er! Blir ni helt chockade nu när jag bloggar så här tidigt? Hihi jag också. Men jag låg och prata med Charlie till 6 typ och sen somnade jag vid 7. Och vid 12 så står min syster och verkligen ropar: NU ÄR DET FRUKOST! Så det va all sömn jag fick idag. Men jag ska nog klara mig på dessa 5 timmar. Ikväll så har det planerats Bio med mina fina Nelly och Matilda. Vi har planer på att se Brides Maids. Den verkar ju helt underbart rolig. Har inte umgåtts med mina tjejer på ett tag så ser verkligen fram emot det. Men självklart har vi ju den lilla negativa syndromen i vårat gäng och den kallas "Jackie" och det är min lilla goding som inte är lika posetiv när vi ska göra saker. Säger man: ska vi äta buffe? så säger hon: jag hatar thai mat. Och om man säger: ska vi gå på bio. så säger hon: jag gillar inte bio. Hahaha men hon är världens underbaraste tjej och jag kissar nästan på mig när jag är med henne.Vi är lika i alla hörn och kanter. Älskar verkligen mina vänner så ofantligt mycket. Jag är en lycklig jävel som har så många fina vänner egentligen. Yey me! ;) eller vad säger man. Nä nu känner jag att jag bara skriver för att fylla tomrummet. Men har märkt att dom inlägg jag skriver mycket på orkar ni inte läsa så ska sluta nu. Men ska ta med kameran idag så ni får lite bilder. Ha det nu så bra så hörs vi sen. Puss o kram hela dan! :)