söndag 31 juli 2011





Hej hopp gummi snopp! Hur står det till? Jag sitter här och lyssnar på världens hård rock och hatar min blåsa som jag fått i kinden. Vårat internet har blivit så fruktansvärt segt så jag kan inte lyssna på musik på internet längre och får därför lyssna på musik jag redan har på datorn vilket är väldigt mycket hård rock eftersom jag va en riktig hård rocks brud innan ;) hihi. Jag ska ju egentligen göra mig i ordning för att dra mig till stan men det är så JÄVLA varmt här så så fort jag tar på mig kläder svettas jag ju som en jävla dåre. Så jag får helt enkelt fixa hår, smink osv först. "grunderna" så att säga. Och så får jag ta på mig kläderna precis innan jag åker in till stan. Vad har man på sig när man ska på bio? Kan man ha fin kläder eller ska man ha världen chill klädsel? Är det varmt eller kallt i en bio salong? Det är ju regn väder ute så kan ju inte ha shorts. Jag vill inte ha jeans heller för det är sånt "klibb" väder så allting klibbar fast sig på kroppen. Och det är ju inte skönt. Men jag ska se vad det blir. Som sagt tar med kameran så ni får några bilder när jag kommer hem ikväll. Men ha det bra mina kära så hörs vi senare. Puss!