onsdag 27 juli 2011

Borde sova!

Hellu mina fina! Hur mår ni? Jag borde döpa om den här bloggen till nattugglan? ;) för jag bloggar på nätterna. Ne förlåt. Men idag vaknade jag inte för ens vid 2 och då va jag tvungen och diska för det såg för jävligt ut. Och sen direkt efter de kollade jag och min syster film och sen spelade vi lite yatzy. Sen vid 8 tiden så drog vi in till ica maxi och handlade och sen åkte hem :) MED BUSS. Det va fett jobbigt att stor handla när man inte hade någon bil. Men men , vi åkte hem och så mötte jimmy oss med sin cykel som tur va och det underlättade ju lite i alla fall för då kunde vi hänga kassarna på cykelstyret. Men sen vi kom hem har vi hunnit packa in matvarorna, färgat mitt hår och spelat kort och yatzy ;) det är vad vi gör på dagarna. Spelar spel. Men men i morgon ska jag ställa klockan för min mamma har nämligen gett mig en liten överraskning. Men jag har fått reda på vart den leder men ni får inte veta för ens i morgon ;) hihi. Allt för spänningens skull. Men nu ska jag sova så jag inte är helt döende i morgon. Ni får sova så gott godingar. Puss o kram!