onsdag 27 juli 2011

GÖTEBORG!

Jag älskar dig!
Lunchar på Bejing!
Dagens outfit!

Efter att ha traskat in och ut i typ 50 affärer och minst 2 gånger i varje affär så belönade vi oss med en fika! :)
Som VANLIGT sitter mamma med telefonen i handen...

Mor och dotter! :)
Vem passar bäst i hatten?... mamma?
Eller jag? ;)
Naglack från h&m!
Örhängen , glitter (ska inte använda ringarna)
Armband uvx och h&m!
Örhänge (där uppe) Glitter
Som ni ser är jag inte blondin längre utan rödhårig! ;)

Hej på er! Jag va super stressad i morse så hann inte blogga men jag hoppas dessa bilder ska lindra såret i era hjärtan ;) Jag och mamma har vart i Göteborg idag och ätit, myst en massa, shoppat och fikat m.m
Jag har verkligen haft en super mysig dag och jag älskar när min mamma gör såna här saker för min skull. Hon är självklart världens bästa mamma och jag älskar henne mest av allt på denna jord. Hiho. Vi har så sjukt roligt tillsammans och vi har samma humor och vi älskar att bjuda på oss själva. På vägen hem va vi dom enda som gap skratta på bussen hahaha ;) vi hördes nog mest av alla. Men i alla fall. Det blev inte så mycket kläd shopping. Det närmaste jag kom i klädväg va min söta hatt som fick följa med hem. Den va de bara smycken resten. Jag försökte snika in en till piercing som fjäsk hos mamma men hon gick inte riktigt med på de så vi får väl se ;) Men vi åkte hem vid 5 tiden och va hemma 6 halv 7 typ. Nu har min syster färgat håret på mig (igen) och snart ska jag sova för i morgon blir det stan med min älskade vän elin och så ska vi kolla på Petter. För det är ju ytterliggare en torsdags kväll. Har bestämt träff men många av mina vänner dessutom så det kommer nog bli en rolig kväll. Nu ska jag säga god natt till mamma och lilla gubben börje bejing och kanske spela en omgång yatzy med min syster och hennes pojkvän. Känner mig lite sugen på de ;) hiho. Men sov så gott mina fina så hörs vi i morgon. Ska bli bättre på att blogga på dagen. Ha det bra. Puss!