tisdag 26 juli 2011

Förlååååååååt!

Sorry att det inte har blivit något bloggande idag över huvudtaget. Jag har ingen bra anledning till varför det blivit så. Har väl mest vart så att jag tog en blogg ledig dag. jag har helt enkelt inte orkat starta datorn. Men jag har faktiskt haft en mysig dag. När mamma kom hem så färgade vi mitt hår ytterliggare en gång men färgen sög dase om man får säga så för det blev ingen skillnad alls. Så jag ska kolla om det hjälper med silver schampoo annars ska jag nog färga håret rött. Men hade varit kul och va blondin ett tag :) Men i alla fall. Sen så har jag och min syster suttit och spelat uno, yatzy, kort och monopol hela dagen och vi blev klara nu ;) Ni som spelat monopol vet ju hur fett lång tid det tar och spela de spelet ;) haha men aa jag förlora stort. Jag hade inga pengar kvar på kortet och linda hade 72 miljoner när spelet va slut så hon vann överlägset. Och sen förlorade jag alla gånger på yatzy och alla gånger på kortspel och uno spelade vi aldrig färdigt. Haha sen kom jag med idén att vi skulle leka affär. Ni vet. klippa ut papper och göra pappers pengar. och ställa fram skålar med papper i och såna saker och leka affär helt enklet. Jag och min syster gjorde alltid de när vi va små men hon ville inte idag av någon konstig anledning ;) ahahahha. Men nu har jag tatt mina fina kissekatter och lagt mig i sängen så vi ligger och myser nu, men jag ska kolla om min låt laddat klart och så ska jag droga ner mig i den för resten av natten :) Men vi hörs i morgon igen. Puss o kram gul banan! :D