tisdag 24 maj 2011

New York!



Hej på er stora som små! Hur har eran dag varit? Jag kände att mitt inlägg förut var lite segt, men ni anar inte hur trött jag var. Det var ingen idé och kolla på Harry and Sally för jag somnade efter 15 min ändå. Så vakna jag av att Oscar spamma mig så jag fick lilla rycket på honom och va inte sådär jätte glad. men men, runt 8 tiden vandrade jag hem till pappsen som är hemkommen från den vackra staden New York. Även Farmor, Linda och Jimmy kom dit och vi käkade mumsigt och sedan kollade vi på bilder från resan. Det räckte med att se den första bilden och nu vet jag vad jag önskar mig i födelsedags present. Högst upp på min önskelista och med stora bokstäver står det NEW YORK. Det hade vart en så härlig upplevelse och jag vill verkligen se staden uppifrån och ner. Det är helt sjukt hur inspirerad jag blev. Och min farbror har tatt helt underbara bilder så jag funderar på att sno åt mig lite bilder och göra tavlor av det. Men men, pappsen kom ju självklart inte hem tomhänt. Jag fick en grå luvtröja som det står New York på, sen så fick jag en tygpåse som det står I love (hjärta) NY på. Vilket var galet fin och den är designad av Jay Joshua. Haha lät inte det för coolt. Och sen till slut så fick jag ett par gula Converse. Men eftersom gubbjäveln i affären hade slarvat så fick vi 2 högerskor. Så därför tänkte jag höra med er söta läsare om ni vet vart det finns gula Converse i borås? eller möjligtvis Göteborg? För jag kan ju inte ha 2 st högerskor, det blir ju busigt. hoho. Så om ni vet vart jag kan hitta ett par gula Converse så maila de till mig: amandascherbetz@hotmail.com , men flickor och pojkar nu ska jag ta och ringa min underbara pojkvän som jag saknat en massa idag även fast vi spenderat hela gårdagen och natten tillsammans. Ni får sova så gott och ha en toppen dag i morgon. Blir nog stan för min del. Sov gott sötnosarna. Puss och kram!