onsdag 25 maj 2011

Arg och ledsen....

Hej på er! Det är ingen vidare glad Amanda som skriver idag. Jag sover ju som sagt med läkartejp över piercingen för att den inte ska åka ut. och så i morse när jag skulle dra bort tejpen så hängde piercingen med ut, men jag tänkte att då tvättar jag rent nudå eftersom den ändå är ute. så det gjorde jag och sen satte jag i den igen, inga konstigheter... eller va de? Ja för då gick inte den jävla piercingen in igen, och det gjorde så fruktansvärt ont. Jag har aldrig vart med om en obehagligare känsla. Fick kvälningar och ögonen var helt tårfyllda. Men jag försökte både lirka och vrida men det gick inte. Så jag ska ner till stan efter skolan och fråga dom där vad jag ska göra. det här är ju åt helvete. Och jag är rädd att dom ska säga att dom kan försöka för jag vet ju själv hur fucking ont det gjorde så om dom ska pilla och ha sig kommer jag lipa sönder. Och gråta bland folk är det pinsamaste jag vet. Aja nog om det, har även ont i magen men det är nog för att jag inte ätit än. Jag ska till skolan om en liten stund och sen kanske stan då. men men, ni får ha en bra dag. och hoppas ni har bättre tur än mig. Puss!