tisdag 24 maj 2011

 Jag och älsklingen
 Goa grabbar!;)
Så söt lie grymtegnoa


 
Intressant eller?

 Älg
Säluppvisning

 Sötnosar :)
Så otroligt söt(a)

Nelly spanar ut över savannen ;)

 Så otroligt underbara elefanter som rullade sig i lera och myste massa med varann:)
Giraffer

 Haha Söt familj!
(Tror ingen har en mer social mamma när man äter... eller?)

Hej på er! Får göra en lång historia kort. För är så döööööödligt trött och kommer somna vilken sekund som helst. Men igår kväll så ringde Oscar och fråga om han fick sova här för han hade missat sista bussen och självklart så fick han det. Han kom hit 23:50 ungefär och så låg vi och pratade och myste fram till 2 tiden nån gång. Men det gjorde inte så mycket för jag skulle ju ändå bara till djurparken. Jag gick upp och duschade halv 6 och sen skulle jag försöka väcka honom vilket gick SÅDÄR så vi låg och myste och jag gjorde allt för att han skulle gå upp. Och 13 minuter innan bussen skulle gå lyckades jag få upp honom. Vi sa hejdå och han drog hem. Jag börja fixa mig och gick sedan till bussen jag med. Träffade klassen och åkte vidare till djurparken där jag vart idag. Jag och Nelly åkte hem vid halv 1 och så skulle vi ta 1:an till stan men den körde så konstigt. Så i exakt 1 timma åkte vi buss där vi aldrig någonsin vart förr. Men efter en timma va vi framme i stan och när vi läste på bussen stog det 11:an så solen måste ha skymt den ena 1:an, vi hade fett kul på bussen iaf. När jag kom hem käkade jag och mamma kycklingsallad och det va mumms. Men det är ändå godast med köpt sallad. Nu har jag missat hela 20 minuter av harry and sally för att göra detta inlägget så jag hoppas ni tyckte om det. Ha en bra dag. Puuuuss!