måndag 13 december 2010




Tjaaaaa! Idag så var jag med Amelia och Felicia. Vi typ chillade och pluggade lite. Eller aa förhörde varann några gånger och sen satt vi mest och snacka. Amelia drog hem efter en stund och jag och felicia satt och kleta chips flöt på varandras byxor. JÄTTE moget verkligen. Jag behöver absolut inte säga förlåt för att mitt bloggande suger. För jag har haft ont i huvudet enda sen jag kom hem och jag har en sån OTROLIG växtvärk i benen. Men mamma har smörjat in dom med häst liniment så det är lite bättre nu. Har ni provat det? Det är SKIT bra om man har ont i någon muskel eller någonting. Man smörjar in det där man har ont ohc liksom masserar in det. Man får inte klia sig i ögonen efteråt för det är inte så kul. Det kan göra massa ont och man kanske inte ser helt perfekt efteråt. Hahah, så låt bli de. Men det är verkligen skit bra grejer. Så det kan jag rekommendera. Men nu ska jag sova och i morgon ska jag på ett hemligt möte på morgonen. Jag känner att det är alldeles för personligt för att skriva ut på bloggen och jag hoppas ni kan respektera detta. Men ni vet att jag älskar er ändå. Jag och felicia ska ut och fota någon dag också så ni får massa fina vinter bilder för ni vet ju hur fina bilder vi tar eller hur? Ni gillar väl mina bilder. Jag får alltid höra att jag tar fina bilder och så. Men nu ska jag inte tjata mer. Ha det bra. Älskade människor. puss på er. Sov gott, gå till skolan och KÄMPA!