torsdag 16 december 2010

För att!












Hej på er! Jag vet att mitt bloggande går grymt dåligt just nu och jag är ledsen för det men jag känner att jag inte riktigt har den tiden till att sitta och blogga dag ut och dag in. Hade jag haft iphone eller blackberry eller nått sånt så jag kan blogga från mobilen då hade ni får uppdaterat varje minut typ hahah men nu har jag inte det så då får det bli såhär. Vilket är lite synd för jag älskar att blogga och jag har ju förstått att ni också tycker om att läsa min blogg. Vilket är jätte roligt och jag är jätte glad för det. Men idag så har jag jobbat med min NO inlämning i 3 timmar och nu har jag äntligen skrivit rent den och jag känner att bloggen va inte det viktigaste precis då. Jag känner mig hemsk som säger så men det är sanningen. Men nu är NO inlämningen klar och bilderna från när linda sminkade mig ser ni ovan. Jag va så arg och ledsen när hon sminkade mig så jag skällde och sa att de va fult och att de satt obehagligt och de sved och aa ni vet jag försökte komma på allt dåligt som gick komma på. Jag sa att hennes händer luktade illa och att hon andades rakt i mitt ansikte. haha jag var för aggrisiv helt enkelt. Men ska jag vara ärlig så tyckte jag det blev skit snyggt. Hahah men det säger vi inte till Linda. men bara för att jag är så snäll så tycker jag alla ska kolla hennes blogg för hon är riktigt duktig på sminkningar. Om ni skulle vilja bli sminkade till en fest eller till klassfotot eller en date eller om ni bara vill finnas med på ett fint foto på lindas blogg så kan ni gå in där och lämna en liten kommentar om att ni vill bli sminkade så fixar hon det. Hon bokar in en tid med er och ni kan säkert bestämma ett pris tillsammans. Det är absolut inte dyrt. Det är svin billigt det lovar jag. Tänk er att de kostar ungefär 500 och bli sminkade i studio så ni vinner på dethär kan jag ju säga. Men som sagt gå in på hennes blogg HÄR och "beställ" tid. Bilderna som finns där är till för inspiration om ni inte kommer på hur ni vill ha det.