torsdag 25 november 2010

Dagens outfit: Mössa gina tricot, t-shirt footlocker, byxor fått av pappsen.


 Idag fick jag mina äälsklingar






 Har man inte världens finaste bebis så säg

Hej på er! Casper och Philip kom på besök på skolan idag vilket var riktigt mysigt. Vi satt och lyssna musik och chillade. När jag kom hem bytte jag om och sen kom mamma och hämta mig så fick jag mina dr martens . aaaaaaaah vad jag har längtat och nu äääntligen är dom mina. Herre min gud vad dom är fina. Fast jag tycker dom är obehagliga och gå i? är det bara jag som tycker de. Dom är ju så hårda. Men dom kanske "mjuknar" när man gått i dom lite. I alla fall vi åkte till Dalsjöfors och fikade och sen åkte vi hem igen. Och nu ska jag städa mitt rum och sätta upp advents ljusstakar och grejer. Riktig julstämning ska vi ha. åååh bara längtar till jullovet. och sen sommarlov och då flyttar jag till kungsbacka. Guuud vad mysigt det kommer bli. Jag hoppas bara att det verkligen blir så också. finns det några coola killar och tjejer i kungsbacka så kan ni ju adda min msn så jag har lite kompisar när jag flyttar dit (y) kanon. Men nu ska jag inte babbla på mer. Alla får ha det så bra. Just de. Jag ska skriva om dag 5 snart med. Det kommer inom kort. Puss!