onsdag 24 november 2010

Dag 3 & 4

mina föräldrar




Min mamma heter Helene och är 42 år. Hon är världens bästa mamma hon finns alltid där och ser alltid till så jag har det bäst i förstahand. Hon är dagisfröken och har dom minsta busungarna. Hon ställer upp när det behövs och hon vet vad hon kan säga ja till och vad hon kan säga nej till. Jag älskar min mamma över allt annat på jorden. Hon har alltid vart med och jag vill alltid ha henne i närheten.



Min pappa heter Martin. Han är 41 år och är chef för däckkedjan vianor. Så vill ni ha lite billigare däck kan ni säga " hej jag läser er dotters blogg skit skön tjej asså, sa vi 1000 " hahahha. Alla gillar honom och pratar alltid gott om honom. Hans jobb är hans liv han är där hela dagarna, kvällarna och helgerna. Han gillar att åka utomland. Han brukar åka till Thailand och vara där Jag vet inte vad mer jag kan skriva. Det låter som nån jävla annons eller nått. hehe
 
Dethär åt jag idag.
 
Idag så var jag hemma hos pappa och åt och han serverade grillat kött med potatisgratäng och till de fick vi svampsås och tsatziki (stavas) Mycket mycket gott. Men jag har då aldrig ätit någonting pappa lagat som varit äckligt. Alltid lika gott och alltid proppmätta.
 
Eftersom internet krångla igår så får jag göra både dag 3 & 4 idag. Jag trodde internetet inte funka men jag hade kommit åt en knapp. Tokigt av mig. Jag är döds trött och ska plugga lite inför engelskan i morgon. Sov gott så hörs vi i morgon igen. Puss & kram!