tisdag 28 september 2010

Ullared idag!

 Västen, skjortan och legginsen är nya!
 FETA LÅR!

 Detaljer
 Detaljer
 Halsbandet är inte nytt men jag bär det på mig 24/7 för det är min lilla skydds ängel!
 Detaljer
 Detaljer
 Detaljer
 MITT ABSOLUT BÄSTA KÖP IDAG. GRRR....
 Min gosiga tröja!
 MIN SJUKT SNYGGA KASSE!
Hårspray, deoderant, ansiktsmasker och hårspännen

...........................................................................................................


Hejsan svejsan! Idag har jag vart i skolan hela dagen och det va drygt och jobbigt. Men efter skolan kom mamma,linda och jimmy och hämta mig så åkte vi till ullared. Fan va kul de va. Köpte massvis med fina saker. (bilderna) Men nu har jag vart uppe alldeles för länge. Ska upp och duscha tidigt i morgon. Sov gott puss på munnen!