måndag 27 september 2010

Hej på er!:) Vad har ni för er? Det har vart en ganska händelserik dag idag. Först kom Felicia och hämta mig med moppen och så lyssna vi på musik och hon bah: yeah hela bilen gungar upp och ner. och jag typ bah: öööh bilen? så satt vi och hade (hand up in the air) hela vägen till Dalsjöfors de va fett kul faktiskt. Sen 20 över 2 kom mamma och hämta mig så åkte vi till stan och mötte upp Linda och sen gick dit där vi skulle på möte. Så kom pappa där och mötet börja. Det gick väl rätt bra men jag börja lipa och psykologen sprang runt och leta efter näsduken så det kan ju stavas K.A.O.S  typ, men nästa Tisdag kör vi igen. Nytt möte men då blir det bara hon och jag. Efter mötet så drog jag,mamma,linda och Jimmy till Rice and Spice och käkade. Sen drog vi till Skejt hallen så träffade jag Casper lite och så åkte vi till mekonomen och JÄVLAR I HELVETET! Det är min nya favvo affär den är as cool. Rosa rattmuff, Biltärningar, såna doftgranar och typ världens finaste lampor och sterios och sånt. Sen handla mamma på systemet och sen åkte vi hem. När vi kom hem stog vi ute i typ en timma och fixade ny lampa fram på bilen jag orkade inte stå ute mer för jag frös och va kissenödig så jag gick upp. Och nu sitter jag här och lyssnar musik och skriver med massa fina människor. Snart ska jag och mamma åka och hämta Mormor & Morfar på tågstationen. Men ni får ha en toppen kväll så hörs vi i morgon efter ullared! Puss!