onsdag 29 september 2010

Jag tror jag dör!

Hej på er!:) Idag efter skolan drog jag, Amelia, Felicia & Jackie in till stan för vi skulle på cheerleading. Amelia & Felicia går i de och försöker verkligen få med mig i de. Dom tjatar HELA dagarna. Så jag tänkte amen vafan jag hänger väl med och kollar då. Och jag satt med öppen mun hela tiden. Seriöst såg ut som en jävla barn gympa. Tränaren va helt oförberedd, och det va ju tjejer som går till armbågen på mig typ. Aaaas korta och små. Typ 7 bast. Efter de så drog vi till Skatehallen och snacka med massa boys och sen åkte vi till kransmossen så släppte amelia av mig där så åkte jag, jackie och felicia till dalsjöfors och lämna jackie och sen åkte jag och felicias hem och helt seriöst. Jag höll på och dö. Jag kände inte mina fötter eller ben överhuvudtaget. På vägen hem satt Felicia och skrek ; eller aa hon försökte ju sjunga men de enda jag hörde va skrik... hahah, jag va så frusen och trött så satt bara där och sa ingenting. Men nu sitter jag i sängen med min mysiga rosa tröja och gosar och ska strax sova. Men ni får ha de bra så hörs vi i morgon. Puss!