fredag 23 juli 2010


God morgon bloggen! Nu när jag vakna upp i min sköna säng med ett varmt mysigt täcke och klia mig i pannan så kom jag på på en klurig liten sak. astronauter har stora dräckter på sig som dom knappt kan röra sig i. Om dom skulle behöva klia sig någonstans hur gör dom då? Dom kan ju inte ta av sig dräckten och klia. Flyger dom runt i rymden och får aldrig klia sig? Det måste ju vara fruktansvärt. Om det kliar på mig och jag inte kommer åt det så börjar jag nästan gråta för att jag får sån panik. Aa om jag träffar en astronaut någon gång då ska jag bannimej från dom det. Det finns så himla mycket saker här i världen som man undrar över och många gånger får man aldrig veta svaret. Jaa jag har vaknat nu i alla fall. Meningen är ju att chrille (mitt ex) ska komma hit idag men jag har ju inte packat eller någonting och jag vet hur det blir jag packar på 5 min och sen är jag med chrille hela dagen och så har jag glömt typ 1000 saker. Så jag får se om jag hinner med lilla chrille. Jag vill juh inte såra honom men jag vill heller inte glömma massa packning till Varberg. Meningen var att jag,linda,jimmy och pappa skulle till varberg idag. Men eftersom att Linda & Jimmy är såna taylers (för er som inte vet vad det betyder så är det tönt) så ska inte dom med. Friskare luft än så kan dom inte få. Så jag får åka ner helt själv med pappa ingen och leka med bara mig själv. Buhu... *snyft* nää jag skoja. Amelia & Felicia ska också ner så då kan jag ju leka med dom. Jippie! Men jag tar med mig kameran såklart och tar fina bilder. Jag ska få med pappa till solnedgången VARJE kväll. Tror ni jag lyckas. Det tror inte jag. Haha Men nu ska jag få lite fart på mig själv. Det som står på schemat idag är!
-Fixa mig, såsom tvätta bort gammla sminket(orkade inte det igår) fixa håret. Kanske sätta på lite nytt smink. Tvätta mig och klä på mig.
-Äta frukost.
-Packa mina saker. Kläder, smink, rollon, parfym, bodybutter, m.m
-Om kl inte är för mycket. Smsa chrille så han sätter sig i bilen och gasar hit. (coolt va chrille har bil, i know. thihi)
-Sen när pappa kommer hem. Slänga in sakerna i bilen och brumma mot mitt älskade varberg.
Så ligger mitt schema till idag. Ni får ha det så bra så hörs vi senare. Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar