fredag 23 juli 2010

Hejsan!:) Blev ju torsdags kväll idag. Vi drog in vid 20 över 7 typ så när vi kom till stan gick vi runt och chilla typ sen mötte jag och jimmy upp dogge och sen mötte jag upp amelia och felicia. Vi gick runt lite och sen åkte dom hem för felicia fick ont i huvudet. Så jag mötte upp linda , jimmy och dogge och så skulle vi leta reda på pillan och jessica och då hittade vi claes och hans polare så dom hängde med till badhuset och där satt lilla pillan och jessica och rökte. Så vi satte oss där och blev sittande hela kvällen. Mitt ex ringde mig så kom han ditt så jag och han stog och snacka lite och så. Och sen skulle vi åka hem och linda svimmade typ på bussen och grejer. Jag hade en killes *** i röven hela tiden han typ stog och pressa sin kropp mot mig men what ever är man coolast och snyggast så får man stå ut med sånt... hahah eller nått. Så vi typ släpa henne upp för backen. Nu ska jag tvätta bort mitt smink och gå och lägga mig för jag måste vara någorlunda pigg i morgon eftersom chrille (han mitt ex jag träffa i stan) kommer hit i morgon och vi ska umgås och ha det mys. Men hoppas alla haft en helt underbar dag för det har jag. Puss på er sötnosar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar