fredag 23 juli 2010

Är i Varberg!

Världens finaste plats.
Jag är ägare av den skönheten en vacker dag.
Vitare ben hittar man nog inte. Ops!
Västra Götalands bästa bloggerska! haha
Farmor jag saknar dig & dina pannkakor
Absolute summer.
Pappa försöker lära sig sin nya mobil, gulligt.
Fick åka fint till varberg idag.
Hejsan. Nu är jag nere i varberg och det är U.N.D.E.R.B.A.R.T kan jag ju säga. Det är så himla fint här. Man blir nästan kär i varberg. Haha man hör vågornas brus, himlen färgas rosa och solen ligger mellan träden. Det är helt vindstilla och hur skönt som helst verkligen. Ni ser ju på bilderna hur jävla underbart det är här. Jag vet inte vad vi ska göra ikväll riktigt. Typ kolla nån film kanske. I morgon ska jag kanske vara med Amelia & Felicia om inte så drar jag nog med pappa och golfar. Jag ångrar faktiskt att jag inte va med chrille idag han är en så jävla mysig kille och jag trivs ihop med honom. Men jag hoppas vi kan ses någon annan dag. På måndag ska jag kanske träffa Felix. Han ringde mig i morse men jag låg ju fan och sov. Han va ju full igår så trodde han skulle sova länge. Haha... hoppas han va redigt bakfull för att supa löser ingenting. Hahaha, jag skriver säkert något inlägg sen. Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar