söndag 27 juni 2010

Justin Bieber överraskar 3-årigt fan.

Dethär är nog något av det gulligaste jag sett i mitt 15 åriga liv. Detta är cory tror jag hon hette, hon och hennes mamma hade filmat när cory sitter och gråter och säger att hon älskar justin bieber, dom får komma backstage på jimmys show, och så får dom ett telefon samtal så är det justin bieber i telefon och han kommer in i rummet med telefonen i handen och hon fullkomligt flyger upp i hans famn, så himla sött. Jag tycker alla borde se den för den är verkligen så sjukt jävla gullig. Jag kan se den om och om igen. Så gå in och kolla på filmen här! Om Justin Bieber endå kunde komma hem till mig;) haha.... många bah ush han är så äcklig bla bla... men han är ju fan snygg och sjunger som en gud typ. Japp Justin är en av mina top 10 killar. haha. Nu ska jag äta frukost och sen skriva inbjudningar till kalas. Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar