lördag 26 juni 2010

Dagens outfit
Volang linne, baseboll jacka. Gina Tricot
Siden short.s koola anna.
Hejsan!:) Idag åkte vi hem från varberg och det har som sagt vart underbart. När vi kom hem lasta vi av grejerna hemma sen hängde jag med hem till Jimmy. Jimmy kuta upp för trappan för att få prova sina nya kläder. När vi kom innanför dörren slängde han bagaget rakt på golvet. Så sött. Jag måste få säga de jimmy passar hur bra som helst i linne. As nice. Jag provade också hans kläder och jag ska önska mig ett likadant linne när jag fyller år. För er som inte visste fyller jag år om EXAKT en vecka. Jag har inte haft nån koll alls och så fick jag reda på de igår. Är överlycklig. Men mamma kom och hämta mig hos jimmy så drog vi hem och åt kyckling sallad och nu har jag skrivit önskelista, inbjudningar och planerat veckan. Så nu har jag koll och kan ta det lugnt. Nu kollar vi på den ofrivillige golfaren. Jag skriver kanske sen om jag inte gör de hörs vi i morgon. Puss&Kram!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar