söndag 27 juni 2010

Önskelista!

Ha Hobbe hos mig på min födelsedag.
Shorts. Wesc
Tumring

Linne. Sweet

Linne. Sweet.

Stora diamant ringar.

Stora diamant ringar.

Diamant ring.

Diamant ring.



Pengar.

Kryssning.


Jumpsuit. Gina Tricot.

Klocka. Orange,rosa,vit. Jet set eller claes Ohlson.

Present kort. H&M

HD cam.

Linne. Gina Tricot

Hängslebyxor.


Engångs Kamera.

Armband (inte dom på bild)

BlackBerry Bold 9000


...........................................................................................


Hejsan bloggen. Då har man skrivit önskelista. Jag tror detta går på 50 000 - 100 000.

Men det är roligt endå. För när man önskar sig så mycket vet man aldrig riktigt vad man kommer få. Kanske inte får nått. Då hade jag blivit ledsen. Buhu... Jag tänkte ha en födelsedags fest 9 juli. Men helt ärligt så är jag inte alls taggad. Vilka ska man bjuda liksom. Det är massa som skrivit att dom vill komma som man typ aldrig pratat med. Det känns lite cp faktiskt. Så jag ska nog bara ha släkt kalas och sen ingenting mer. Nu ska jag sätta mig och skriva inbjudningar. Ha det bra. Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar