lördag 26 juni 2010

Jag på cheer and beer.
Jag på C&B igen.
Sitter och kröker på stället.
Heeelt normalt.
Tuff kväll.
Entrecote, persiljesmör med stekt potatis mumsigt.
Fula jag.
Det finaste kärleks paret i världen.
Hade på mig mitt nya linne, min baseboll jacka och ett par siden shorts.
På fötterna bar jag ett par svarta indian skor.
Hej på er! Börjar med att säga Glad Midsommar. Vid 11 tiden i morse satte vi oss i bilen och drog ner mot varberg. När vi kom ner checka vi in på hotellet och sen åkte vi och hämta Linda & Jimmy. Och sedan tillbaka till hotellet. Vi satt på våra rum och chillade ett tag sedan gick vi till campino och åt pizza. Dom har världens godaste kebab pizza. Om ni åker dit nån gång ta Varbergs special utan skinka. Mums säger jag bara. Sedan drog vi tillbaka och vi chillade ännu mer. Sedan kom mamma in och sa att dom sätter sig på innegården tills vi är klara, så jag och Linda gjorde oss klara och sen kilade vi alla 3 ner och satt ute medans mamma & Tomas slutat tjata så jävla mycket. Vi drog till stället där vi åt och det dracks rätt ordentligt där med. Mer än vanligt i alla fall. Sen gick vi ut på stan och kröka lite. Hitta en trevlig liten pub som mamma faktiskt fixade in oss på. Så vi drack lite smått och gott och drog sedan vidare. Mamma & Tomas drog till harrys medans jag,Linda och Jimmy drog ner till färstningen och kollade där. Det var så himla gulligt. För de va massa kompisar till Jimmy som inte träffat han före olyckan. Så dom kramades, och prata och de va så gulligt och se. ALLA verkligen ALLA bryr sig om Jimmy. Men det kan man juh förstå för Jimmy är ju för fan världens omtänksammaste människa. Snäll mot alla och hjälper alltid till. Så han har många vänner. Vi drog till sociten och satt på en bänk där och pratade med massa folk. Mycket trecvligt. Men tyvärr fick vi börja vandra hemmåt för det var kallt ute och Linda var kissenödig. Men nu är vi hemma och jag har precis städat hotell rummet. Linda & Jimmy kollar på film och jag ska sova för jag mår ganska dåligt. Konstigt! Aja hoppas alla haft en lika bra Midsommar som jag. Vi hörs i morgon. Puss&Kram!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar