torsdag 24 juni 2010

Hemma från Varberg!

Osminkad, blääää!
Theo Love Amanda
Kolla vad blanka ögon, kan jag möjligtvis ha feber?
Min finaste baby!:)
Mamma plocka fram doma som jag målade nån gång i vintras, min kusin zack på bild.

Min syster.
Och mamma.
Love!
Theodor Jimmy Karlsson
Ser ni min panna, den bucklar ut värsta mycket. Det ser helt sjukt ut.
Jag.
Me.
Hejsan!:) Nu är vi hemma från varberg. Jag är brun, röd, bränd, solad och jag har suttit i solen och läst och nu är min panna en halv meter från huvudet. Pannan har svullnat. Så de känns som jag har vatten, om jag trycker på pannan svider det och den är alldeles mjuk. Svullnaden går ner på några dagar sa pappa. Jag ska alltså gå med pannan en halv meter från huvudet i några dagar. Jippie. Det är fan inte sant. I alla fall. Nu är vi hemma och mamma och ****** sitter och tittar tv och jag sitter här och bloggar. Vi har precis ätit rice and spice. Jag är arg på min mamma för att hon är dum dum och åter igen dum. Men det brukar ju gå över efter nån dag sådär. Nu ska jag lyssna på musik och bara ta det lugnt. Och vill inte höra deras äckliga prat, fucking fula bondejävel och idiotisk patetisk "tror jag är 20 år" kärringen. Jag är förbannad. Jag vet att de är typ 20 bilder på mig men jag kan inte spara alla på datorn så får lägga in dom och så har jag dom här liksom. Det är föresten mitt nya linne på bild. Visst är det sött. Har inget och skriva så jag slutar här. Theodor är världens bästa katt han är så himla söt. Tomzan ville inte vara med på kort. Aja, Puss&Kram!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar