måndag 17 maj 2010

Jävla idiot!

Asså nu får det fanimej vara nog. Vem fan tror du att du är egentligen. Du snackar som om du typ är världens bästa människa. Men fan vad fel man kan ha. Jag har några råd till dig din jävla F**** först och främst kolla dig själv i spegeln för du ser ut som nått katten nyss spytt upp. För det andra borde du inte vara så kaxig innan du ens träffat mig irl jag kan slå vad om att jag är både större och starkaren än dig din jävla mes. Och för det tredje så kommer jag garanterat kunna knäcka dig såååå lätt.. Ärligt. Du bah aa vad ska du göra ta honom ifrån mig, ska du slå mig bla bla.. Hhaha patetisk. Allt som du säger kommer jag göra för att du ska få de så jävligt som möjlig. Livet är fuckat bra och 2 sekunder efter bah aa livet är så fedt bra.. Då har man problem. Du vill juh bara ha så mycket uppmärksamhet som möjligt. Varför skriver du ens ner dina tankar på din blogg, du kan lika väl skriva i en dagbok för det är ungefär så många som kollar på din blogg. Just de 0 läsare.. Haha du tror du är värsta superbloggaren som kissie, amir, dessie m.m det enda du är känd för är la vilken jävla stor hora du är. Jag fattar inte hur du orkar stå ut med dig själv. + att du är tillsammans med en som du inte ens träffat. Ärligt talat. Hur patetisk får man vara. Det tar aldrig slut heller. Du sitter där på ditt feta arsle och snackar din jävla skit och tror du "sårar" mig, hahah jag bara skrattar åt dig gumman. Jag har aldrig hört talas om nån dummare än dig. Ful är du också. Vad har hänt? Sprungit in i en dörr eller... ett antal gånger. Nää jag fattar inte ens varför jag sitter här och slösar tid på att skriva om en sån fruktansvärt patetisk och ful människa. Ha det så trevligt den stunden du har kvar med din underbara lilla babe. Eller vad fan du nu kallar honom. Ja herregud. Jag skrattar bara åt dig. Du tror du är kungen eller nått.. Men för varje sak du säger till mig så sänker du dig bara lägre och lägre. Jag pallar fan inte att du är en sån gris. Du är en idiot. Njut av ditt vackra utseende *HOST* så länge du kan. Ha det bra:) Puss&Kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar