måndag 17 maj 2010

Hellu. Idag var det måndag då. Skola igen. Blä. Men men, det är juh bara en vecka kvar och sen sticker jag ut på prao. Kanoners. Det är några saker jag oroar mig för inför praoen.
-Tänk om man råkar göra sönder någonting.
-Om man får arbetskläder kanske dom är för små.
-Om nån frågar om hjälp kanske man inte vet vart den saken finns och står där som ett fån.
-Om man blir kissenödig ska man våga fråga om man får gå på toa då?
-Tänk om man kommer försent.

Det finns en massa mer men detta är typ dom jag tänker på mest. Jag är glad att jag och Jackie praoar ihop i alla fall. Och vi ska juh även äta på Jimmys skola och det är typ lite nervöst inför det för jag är rädd att typ alla ska glo sönder på en i matsalen. Men vi kommer inte äta på skolan varje dag tror jag inte. Och vi kan juh inte direkt sitta med Jimmy då kommer han juh skämmas ihjäl. Men vi är inte där än och jag oroar mig säkert helt i onödan. Men många har säkert en liten undring över bilden. Ni tänker säker har dom vart tillsammans 1 månad? men han gjorde väl slut. Så jag svarar såhär. Ja vi har vart tillsammans 1 månad (i min värld) Men han gjorde juh slut för 2 veckor sen och det har jag inte släppt såklart eftersom jag älskar honom överallt annat på denna jord. Efter hobbe då men de vet han om. Han har gått vidare och skaffat en ny skata *HOST* tjej. Så jag får väl börja tänka på min egen framtid. Och någonting jag inte förstår. Om man nu lägger ut någonting, här på bloggen eller på bilddagboken då ska alltid nån jävel komma och lämna sin patetiska kommentar. Som nu igår la jag ut en bild på (en persons) arm, som (den personen) hade skurit sig själv. Och då får jag såna här patetiska kommentarer: Det där är gjort med rakhyvel, hon har dratt den lite löst mot armen. Asså hej på dig emo expert typ. Jag blir så jävla förbannad. Till vilken fördel gör man så. Jag hatar Borås och alla jävla f***or som ska lägga sig i mitt liv. Så patetisk man har aldrig snackat med människan och så nu går det bra och krypa fram. Jag blir så jävla förbannad. T-Ö-N-T-A-R! är det enda jag har och säga i alla fall. Nej jag bryr mig inte faktiskt om andras åsikter. (brukar dom säga) Men det är juh precis det man gör annars skulle man juh inte sitta här som nån jävla mammut och diskutera saken. Men men, det här var väl inte så intressant att höra för er. Nu måste jag springa till bussen. Puss&Kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar