tisdag 18 maj 2010


Hallihallå. Här sitter jag nu och väntar på att det jävla håret ska torka. Jag vet inte om jag berättat de men jag tycker det är sjukt läskigt när jag är själv i huset. Så fort det knakar kan jag få såna tankar som: ååh herre gud nu kommer nån komma upp med pistol och ha mig som gisslan medans pappa får överföra alla sina pengar till hans konto. Typ såna konstiga tankar. Så jag vågar inte blåsa håret utan det får självtorka ist. Jag ska med 11.20 bussen till lilla dalsjöfors där min älskade Jackiie kommer stå och vänta på mig. Och hur bra börjar inte dagen då. Vi börjar med en timmas håltimma. Jävligt gött asså. Sen vet jag inte vad vi har är inte så insatt. Eller jo vi har no, läsning och sen idrott. 3 jävla lektioner. Jag älskar dalsjöskolan. Haha.. men i alla fall. Idag efter skolan ska ju vi hämta våran nya kärlek. Ingen vet vad det är och dom som vet det får inte berätta förens jag avslöjar det på bloggen. Vad kan det vara. Ett nytt hus? En möbel? Ett djur? Vad kan detta vara för nån filur. Haha det rimma. Jag äger juh. Aja men jag drar som sagt till skolan snart då. Och det är bara jag och jackie idag hur tomt känns inte de då?? Buhu... Men vi får det alltid bäst i love you wildmark-j , aja nu ska inte jag babbla på mer. Jag ska se om jag kan lägga ut bilder på våran kärlek sen. Ha det bra. Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar