måndag 17 maj 2010

Sitter och bloggar.
Tänker på livets stora gåta. Och har helt tappat konsten för fotografering.
Hej på er. Då var helgen slut. Visst var det underbart med lång helg men hade juh inte suttit fel med sommarlov nu, Gud vad jag längtar. Idag har det inte hänt någonting jag har bara haft jätte tråkigt och inte gjort något. Och sen packade jag och drog hem till pappa och då kom min älskade Felicia och hälsade på mig i några timmar. Blev massa prat både med henne och i telefon. Även när Felica gått hem ringde en filur och frågade mig massa saker om Felicia. Sååå gulligt. Men nu ska jag sova så jag orkar upp i morgon. Är juh bara en vecka kvar i skolan och sen har jag och Jackiiebuus prao i 2 veckor. Gött!!! Ha det bra så hörs vi säkert i morgon. Puss&Kram.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar