lördag 29 maj 2010




Hejsan! Dålig uppdatering i know. Men tänkte komma in och berätta lite idag så alla slipper fråga för det är jobbigt som fan. Igår så ramlade juh Jimmy i skejthallen och skadade huvudet. Så från 11 till halv 4 satt vi på sjukhuset igår. Och i morse fick han åka med helikopter till göteborg. Så linda och louise är där nu. Vi andra får sitta här otåliga och vänta. Jag var inne hos honom igår och pratade med honom. Han såg bekymrad ut. haha.. nej men han är världens bästa kille och kämpar verkligen. Jag är så stolt över honom. Nu har jag ingen och retas med eller skratta med. Jimmy är som en bror för mig. Han är underbar, bäst, söt, mysig och världens mest snällaste människa. Han förtjänar inte dethär. Jag älskar honom såå himla mycket. Och jag kommer kämpa med honom tills han är bra igen. Jag orkar inte med att alla ska fråga om jag vill göra nått tex. bio, filmkväll, vara med nån, prata i telefon. Det är as jobbigt. Ni får helt enkelt ha tålamod och vänta tills jimmy är tillbaka på benen. Nu har jag inte mycket mer och säga. Puss&kram!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar