måndag 24 maj 2010


Hej hej. Idag så gick jag ner till huset och så gick jag,linda och jimmy vidare till bussen och då ringde jag jackie och sa att vi möter henne vid 2 och så åkte vi hem till jimmy och han duscha och jag o linda åt. sen mötte vi jackie i stan och tog bussen till knalleland. Vi gick runt där och jag hittade massa fint på h&m men ingenting passade. Kul.. Sen åkte vi till stan och linda o jimmy åkte hem till honom. Jag och jackie satte oss i parken och sen tog vi bussen hem. mamma hämtade upp mig vid ica och vi gick in och handlade. sen drog vi hem och gjorde pizza och nu sitter jag här med huvudvärk och är arg för att jag måste duscha när jag egenltigen bara vill raka av håret och skita i allting. Har sån jävla huvudvärk så jag håller på och dö. Men nu ska jag ta en huvudvärkstablett och sen ska jag duscha och gå och lägga mig. I morgon drar jag och jackie till jysk där vi praoar. Vi ska få såna stiliga jysk shortor som jag ska försöka ta kort på. Mycket trevligt. Men nu ska jag gå. Ha de bra. Puss&Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar