söndag 30 maj 2010

Jimmy på bild!
Hejsan bloggen. Somnade 5 inatt... Inte mycket sömn där inte. Vid 11 åkte vi upp till sahlgrenska sjukhuset i göteborg. Och hälsade på Jimmy. Han var vaken. Första gången jag träffa honom vaken. Han pratade även. Lite slöddrigt dock och ganska sakta. Men skönt och höra lite ljud i alla fall. Han kommer inte riktigt ihåg oss men det kommer väl tillbaka får man hoppas. Jag vill ha tillbaka min gamla jimmy som jag retades med och som jag skrattade med och busa en massa. Jag saknar Jimmysen helt enkelt. Min älskade bror. Han är verkligen som en bror till mig. Hela vägen till Göteborg sov jag och när vi var framme mötte Linda och Louise oss på parkeringen. Så kom anna,jeanette, mattias och yvonne och gick... Så gick vi upp till linda&louise rum och prata lite och hängde av våra grejer. Sen gick vi ner och vi gick in 2 och 2 och hälsade på honom. När jag kom in i rummet och såg att han satt upp ville jag bara springa fram och slänga mig runt halsen på honom. Men då skulle han bara bli rädd om han inte är helt säker på vem jag var. Han pratade med oss i alla fall. Och berättade att han slagit i huvudet. (men det visste vi juh redan) ahhaha.. gullet, Jaa det var underbart och träffa honom i alla fall. Jag och pappa kanske åker dit nån dag i veckan och hälsar på. Nu är de bara dom här få dagarna som vi ska vänta och sen får vi ett resultat. Jag hoppas allting är positivt. Jag måste bara få påpeka en sak som har med facebook och göra. Det att nån har startat en grupp om jimmy som heter "stay alive jimmy" asså det är bara så himla gulligt tycker jag. När Mattias berätta det för honom idag sa han bara: ofta! hahah gullet då. Jaa herregud. Jag är glad att han är okej i alla fall. Man ska nog va försiktig med att säga att han är bra för det är han juh inte. Efter vi hälsat på honom gick jag,linda,mamma och louise och åt i restaurangen där. Det blev stekt fisk med ris och kall sås. Jätte gott faktiskt. Sen kom mormor och morfar och hämta oss.. Jag somnade så klart i bilen hem med. Nu sitter vi och snackar om sommaren. Hoppas Jimmy blir bra eftersom vi ska tälta och bo på hotell. Jag hoppas bara han lämnar den där jävla skateboarden hemma och börjar med nått annat som schack eller nått. hahah.. det sa louise tyckte jag va roligt. Det har inte vart mycket skratt men när det väl är är det jävligt roligt. Utanför sjukhuset har dom en högtalare och så tutar de i den låter som nån fiser hela tiden och då sa jeanette att de var för döva men dom hör juh inte de. ahhaha hon mena blinda. ååh gud va roligt. Men nu är vi hemma och ska se film. Grattis alla mammor på morsdag. Och jimmy bli bra snart. Jag saknar dig så jävla mycket. Glöm inte att du är bäst. Jag älskar dig meeeeest broder:) Och linda du är så himla bra, jag har alltid "hatat" dig men nu när du inte är hemma saknar jag dig hela tiden. Du är juh trots allt min syster. Jag älskar dig Linda. Jag känner att dethär inlägget blev mer tillägnad min familj. Men nu måste jag verkligen be med alla händer och fötter och huvuden och allt sånt att Jimmy ska bli bra. Han förtjänar inte detta för han är så himla underbar. Hoppas alla haft en bra helg. Puss&Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar