tisdag 18 maj 2010

Hämtade Theodor idag!

Mamma&Theodor, hon bjuder nog på denna för är man glad så är man.
En nöjd och sovande Theodor.
Världens sötaste bebis.
Tomzan tyckte Theodor var tråkig som sov hela tiden så han försökte väcka honom. Sött
Hallå vakna då..
Hejsan svejsan. Idag efter skolan kom mamma och hämta mig så åkte vi hem och fikade hos henne.. och sen så åkte linda&jimmy med pappa och handlade och sen gick jag hem till pappa så åkte vi hem till Christine och hämtade mammas överraskning. Theodor. Världens sötaste eller vad tycker ni. Tomzan och Theodor verkar komma bra överens men han fräser åt hobbe men hobbe är så feg så han backar undan. Nu ligger han antagligen och sover i min säng. Jag ska dit direkt efter skolan i morgon och ta hand om min lille vilde. Eftersom mamma slutar kl 6. Men jag är jävligt lycklig i alla fall. För han är juh fruktansvärt söt. Men nu ska jag sova annars orkar jag aldrig upp i morgon. Puss&kram





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar