onsdag 19 maj 2010



Hejhej!:) Jag har inte så mycket och skriva om idag så jag kan berätta vad som händer i morgon. I morgon ska jag gå till skolan och vara där tills 12 och sen tar vi bussen till tågstationen och tar tåget till göteborg och så ska vi gå till LISEBERG. Fattar ni hur kul eller. Jag ska försöka sno med mig pappas kamera så kan jag ta massa bilder. Det kommer bli fett kul. Jag vill vara där till stängningsdags. Det är riktigt kul att vi ska dra dit faktiskt. Och vi bestämde det igår. Men jag hoppas verkligen jag inte får ont i magen för då kommer jag inte kunna åka någonting. Och det vill man ju. Därför man åker dit. Det ska även va skit fint väder. Haha kul för resten av 8:orna som ska åka till jönköping och snacka gå till nått jävla museeum, So long suckers. Nu ska jag dra. Ha det bra. Puss&Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar