måndag 19 april 2010

Lite modellbilder i biosalen;)


Detta är typ 1 år gammla bilder..




Världens coolaste syster som fyller 18 år på Tisdag 27/4




Jag igen




Hej!:)




Idag har vi haft värdegrundsdag i skolan.. Vi pratade om nätetik och kollade på fallet i bjärsta när tjejen (Linnea) blev våldtagen av (Oskar) jag tyckte självklart det va skit kul så satt och garva hela tiden.. Asså seriöst det är ju as hemskt det som hänt men så sjukt patetiskt alla tror på honom även när han erkänt och till och med vuxna,lärare och prästen står på pojkens sida.. Så han tar ju tillbaka allt han sagt för han tror juh inte han gjort fel när alla håller med honom. Som dendär jävla prästen seriöst: Aa hörde du vad oskar hade gjort efter avslutningen vid festen. Prästen: nää ingen aning faktiskt. Han: Aah han våldtog ju en till tjej lite senare.. Prästen: Jaa jag har ju hört rykten om det men jag visste inte vad jag skulle tro. Han: aa men vad tänker du om dethär då? Prästen: aa stackars pojk.


Asså seriöst... vad går den prästen på egentligen, "stackars pojk" hur fan kan han säga så när han våldtagit 2 tjejer.. Asså jag blir as arg i alla fall. Alla håller med pojken.. Det måste gå nått psykiskt i luften där i deras by.. Har iaf pratat med älskling i telefon nu ett bra tag... Får väl se hur uppskattat det är på telefonräkningen.. Jag har vart jätte duktig och pluggat en massa idag.. Stolt som fäään! Nu har jag inte så mycket och säga mer än att jag älskar min pojkvän mest i hela världen. Finns ingen underbarare i hela världen.. Det kan jag lova.. Synn bara att man inte kan berätta det för vem som helst för då får man super mycket skit... Jag älskar dig älskling det vet du..
Nu ska jag plugga och sedan sova... Tack till alla er som läser min blogg (farmor) Uppskattar verkligen att ni tycker det är kul och läsa här.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar