tisdag 20 april 2010

Min allra första bukett.. har gjort den själv.

Min syster gjorde denhär fina bukett på typ 10-20 min. Super fin.

Elins sorgdekorationJag och min älskade syster gjorde denhär tillsammans idag. Sen fick jag den av henne. Tack älskade syster så hiiiiimla fin.


Jag snittade alla domhär helt själv (förlåt att jag skryter men tyckte jag va duktig)

Rebecca posar förfullt!:)

Amanda på bild.

Min syster har gjort denhär super fina sorgdekorationen. *stolt*

En fin ros.

Jag när jag står och snittar blommor.

Lindas fina sorgdekoration.

Elins super fina bukett...

Florist salen.. Jag funderar på att gå denna skola och gå floristlinjen det verkar jätte kul.

Linda hårt arbetande med sin sorgdekoration:)

Här har vi en fin *negerko* som jag trodde rebecca sa men hon sa nejlika. Så busigt!

Vettefan vad dom heter men fina var dom i alla fall.

Fin bild på en germini.


Hej allihop!


Idag slutade jag direkt efter no:n för idrotten var inställd (synn) *HOST*

Så jag hann med bussen till stan och tog 2:an upp till lindas skola... När jag kom ditt hade hon börjat på en sorgdekoration som jag inte förstod mig på.. men den blev skiiit fin.. Dom hade köpt in nya blommor så det blev massa blommor över så även jag fick göra en... Och så gjorde jag och Linda en tillsammans som blev jätte fin så jag fick den av henne.. Världens bästa syster:) Vi tog bussen till stan vid 3 och mamma hämtade oss och körde hem oss. Jag har inte gjort NÅGONTING sen jag kom hem... Bara pratat med älsklingen i telefon och chillat, vi ska äta snart och sen ska jag bada.. Blir lite plugg sen också. Hoppas alla har haft en bra dag för det har jag.














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar