söndag 18 april 2010

Hejsan svejsan!!!


Jag börjar med att säga förlåt förlåt förlåååååt.. Jag vet att uppdateringen har vart fruktansvärt dålig. Men jag har vart hos mamma hela veckan och där är uppdatering inte min stora grej.. Vi har ett internet och det är ingen idé och fråga ens.. för syrran har det 24/7 så aa förlåt.. Men nu är jag hos pappa så nu kommer det bli super uppdatering.. Veckan har gått fort haft myys i helgen med dom bästa.. Och jag kan även meddela att Amanda Scherbetz inte är singel längre;) Nej ni hörde inte fel.. Och jag har även hittat den sötaste och snällaste och underbaraste killen i hela världen.. Jag älskar honom verkligen sååååå mycket.. Men men för mycket snack och för lite verkstad, Jag ska göra mig i ordning för läggdags alla får ha det så bra.. Vi hörs i morgon igen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar