fredag 19 mars 2010





Hejsan svejsan hallihallå!:D



Hur är läget!? Här är det kanon, förutom mitt huvud..*snyft* Men men vad ska man göra.... Snart har man kanske ny piercing.. inte ny piercing men nytt smycke om mamma nu fattade rätt.. hihi!


Det blir säkert jätte bra... Jag vet vad jag önskar mig i födelsedags present nu i alla fall.. men i don´t tell!:D Ni kan juh försöka gissa.. haha. Det är ganska dyrt och man har det så länge man lever. Aao får väl se om man får de;) Jag skulle dratt till Målsryd idag men eftersom min älskade Jackie inte ska dit så blir jag hemma ikväll.. När mamma och Thomas kommer ska vi åka och köpa mat och sen blir det kanske film eller nått ikväll:) Nu har jag inte mycket mer och skriva. Eller JO det har jag juh jag har skrivit en låt! haha.. erkänn man tänker what!? Har hon skrivit en låt liksom.. men vänta nu kommer det riktigt roliga , det är en rapplåt.. hahahahah lustigt vah. Jag har bara skrivit den eller så men det ska fan inte bara ligga och skräppa för den är riktigt bra så jag ska faktiskt fixa med den fixa musik och så.. Eller ge bort den till personen jag skrivit den till (a' nyfikna nu eller, haha. Nu ska jag inte skriva mer. Jag vill bara önska alla en super mysig helt och speciellt till Nelly och Filip! Ni är sötast tillsammans. Jag finns på mobilen om jag inte är inne på datorn. Kan verkligen ingen kommentera vad ni tycker om min blogg? Jag lovar att försöka svara på allt såsom jag hinner efter tiden. Ha det så bra så hörs vi.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar