torsdag 18 mars 2010

Jag är gravid!



Tänk om...

jag skulle...



vara gravid!





Hejsan svejsan!:)

Tänk om Amanda Scherbetz skulle vara gravid.. Det hade ju vart super gulligt, ha en liten gravat i magen;) Haha det hade juh vart super gulligt!.. Jaa de hade vart kul faktiskt. Jag har gått runt sådär nu sen jag kom hem de är ju skit svårt och sitta och när man ska komma upp. hahah Aah om man skaffar barn så ska man nog öva på dedär innan;) Men de hade verkligen vart super gulligt tycker jag. Jag kommer bli ung mamma det vet jag.. Vissa tycker de är kul en vissa fattar juh ingenting...:P jaja nu ska jag inte skriva mer om de tyckte bara det verka kul:)<3

1 kommentar:

  1. såå sööt du är :D
    Men lite visdoms ord från Bellisch!
    Utbildning & jobb först , ett hem osv först lillen för annars kan du ju inte ge den lilla krabaten ett säkert och stabilt hem :)
    kramis

    SvaraRadera