lördag 20 mars 2010








Hej!:) Eller godnatt för jag ska snart sova är jätte trött.


Idag när jag vakna gjorde jag ingenting, va as seg i några timmar sen så städade jag mitt rum och det blev jätte bra.. ska bara slänga påsarna med kläderna och ställa in fotöljen så ska jag försöka hålla det iordning.. Efter det så fixade jag mig och sen drog vi och handlade på ica maxi, när vi va hemma igen så gick Linda ut med Hobbe och mötte Jimmy och sen kom Thomas hit och vi käkade. Sen var det meningen att jag,Nelly och Felicia skulle dratt till Filip men det blev inte så.. vi kollade körslaget och nu kollar jag och mamma den gröna milen. Den är bra men helt idiotisk, man blir så arg och så jävla ledsen.. Men nu ska jag inte skriva mer för har ont i magen så ska lägga mig bekvämt och se filmen:) alla får sova så gott. Och jag hoppas ni hade en bättre lördag en mig.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar