torsdag 25 mars 2010



Hej hopp!:)


Får bli en bild på mig och sötnowsen! hihi. Bara för att jag saknar min lille plutt.

Idag har jag vart i skolan och haft det super tråkigt. Hade även matteprov idag som gick skit. Efter skolan så åkte jag hem. Kollade på tv och en stund efter kom pappa hem och jag satt förhoppningsfull och väntade på våfflorna eftersom de var våffeldagen men nej.. Så jag sitter nu på mitt rum och surar. Är jätte deppig. För jag blir så jääävla arg på att jag aldrig kan klara av dom jävla matteproven. Jag blir verkligen hur arg som helst, skulle kunna döda hans-åke... nee men jag är fan arg. Skolan har lovat och hjälpa mig, gör dom de. Nej! Så jag är riktigt trött på den jävla skiten nu. Men nu sitter jag här och hoppas vi ska äta nått snart för är jävligt hungrig. Hoppas alla haft en mycket bättre dag än jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar