onsdag 24 mars 2010



Hejsan svejsan gott foooolk!:)


Jag har ont i min mage som vanligt så det blir inte så jätte långt inlägg idag.

Idag när jag vakna var jag så trött och helt sluuut så mamma körde mig till skolan så jag kunde ta de lugnt på morgonen. Jag var i skolan och hade tråk vi hade även matteprov idag!:D jippie.. mitt favvo ämne, det är alltid så intressant och räkna ut massa saker *HOST*

Men det va rätt chill för sista lektionen så kollade vi film så aa det var helt okej. Sen kom mormor och hämta mig och vi åkte hem och käkade hos mammsen sen körde mamma hem linda o jimmy och sen körde hon hem mig:) Jag tog ett bad och nu sitter jag här framför min älskade dator. Men jag är aaas trött mina ögon stänger sig nästan själv så jag ska sova nu. Ha det så bra alla söta människor!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar