torsdag 25 mars 2010

God natt! Nu ska jag gå och lägga mig för jag är suuuper trött, det blir så jävla sent varje kväll nu för tiden. Det är juh inget vidare smart gjort av mig. Men jag hade tänkt att jag skulle lägga mig i tid idag eftersom jag ska va uppe ganska länge imon kväll och det kommer jag juh aldrig orka men men.. för er som inte vet då så ska jag och jackiebby åka till stan efter skolan och äta för 10 kr;) hahah. Och sen blir det hemfärd till mig och då ska vi fixa oss och fixa min inlämning och sen drar vi upp till tonår. Hade tänkt möta upp Catalina i stan så skulle vi gått alla 3 men eftersom hon inte svarat på mitt sms så blir det nog inte så. Men nu slocknar snart jag så alla får ha det så bra och jag hoppas alla får en så mysig helg som möjligt. Jag bloggar säkert när jag är hemma från stan igen men just nu så blir det inget bloggande på några timmar. Kevin försökte blogga från min mobil idag, jag tror inte det gick så jätte bra!:) hihi. Jaja nu ska jag sova iaf. Ha det så gött.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar