lördag 27 mars 2010


God mitt i natten kan man väl säga då!:)


Det får bli ett lyckligt inlägg idag..jag börjar med det tråkiga och fortsätter då!

Idag vaknade jag 20 över 7 och bussen gick 20 i 7 så jag hann inte göra mig iordning och drog till skolan, gjorde iiiingenting hade sjukt jävla tråkigt. Efter skolan drog jag & Jackiie till stan och kollade runt lite granna.. vid 20 i 5 tog vi bussen hem till mig och där chilla vi lite och hade det allmänt trevligt, sen vid 10 över 7 så drog vi upp till smu där det va tonår och idag var det fångarna på fortet.. vi ville inte va med först men så blev det endå.. och det var skitkul. Efter det var det andakt och alla satt och sjöng förutom jag typ jag kunde fan inte låtarna. Jackiie drog tyvärr hem då för hon skulle med 20 i 10 bussen hem så Amelia följde henne till bussen och sen chillade vi som fäääään..... Och som sagt jag är väldigt lycklig för jag har träffat vääääääääääärldens sötaste pojke som jag tycker om typ ------------------------------------ såhär mycket.. Om inte 100 ggr mer. Men han är super söt i alla fall och aa.. Han hoppas man på att man träffar fler gånger. I morgon va de någonting igen så då ska jag nog dit tror jag, ska se om jag får med mig Jackiie och Catalina också så blir det toppen:) Men som sagt kl är halv 2 och nu ska jag sova för det har vart en låååååååång dag. Hoppas man träffar R snart igen då... Adu den kan ni klura på lite grann.. Nu måste jag verkligen sova.. Jag älskar alla som gjorde min kväll så underbar och gav mig ett minne för livet. Tack ni är bäst!
Om bloggandet blir dåligt i helgen om jag inte är hemma och så, då vill jag bara säga. Ha en bra helg och sitt inte hemma och bara slösa livet på att ha tråkigt. Gå ut! Have some fun!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar