söndag 26 juni 2011

Underbart!

Hej på er! Jag vaknade inte nu, jag har sovit i soffan i natt som sagt och när jag vaknade så gick the incredible på tv. Vad heter den på svenska? Superhjältarna eller nått. Jag vet inte. Men jag tycker den är skit bra faktiskt. Det är ingen som har sagt att man inte får kolla på tecknat bara för att man är stor eller hur. Tecknade filmer brukar oftast vara skit bra. Jag gillar hellre tecknade filmer där dom flyger och sånt än en vanlig film för då blir allting bara overkligt. Men nu är mamma hemma i alla fall så jag ska käka lite frukost och sen ska jag nog ut och sola. Det känns ju hemskt och sitta inne en sådan här dag. Underbart väder må jag säga. Men men, hoppas ni får en bra dag. Det ska jag försöka ha i alla fall. Känner mig ovanligt glad idag vet inte varför. Ha det nu så bra så hörs vi senare. Ska fixa till mig och ta lite ego bilder idag, behöver en ny profilbild på fejjan ;) puss och kram!