söndag 26 juni 2011

Midsommar i skrea!

 (Nästan) den godaste pizzan jag någonsin ätit!
 Underbart!
 Min super duper coola flikka! :)
 Fin strand men FUCK vad det blåste eller, kändes som man fick piskrapp på benen ;)
 Som sagt.... blåser!

 Glad tjej som förbereder sig för midsommar firande med världens bästa vän! :)

 Smakar lite på min man, mumma!
 "skål och välkommen" haha
 Underbart!<3
 Vi fick besök av två killar som heter Johannes & Rickard. Dom va bara LITE fulla. hahaha underbara killar !;)
 Stabilt!

 Fick hem mitt nya fina en axels linne, det va verkligen underbart fint och jag trivs jätte jätte bra i det. Ska bara komma på något jag kan ha till. Hmm... tänk tänkt!
Hej alla underbaringar! Vad har ni för er? Jag vet att jag inte bloggat på ett tag men har ju vart i Falkenberg då va och firat midsommar i Skrea med min älsklings tjej, Elin. Vi tog ju tåget ner på Torsdagen och när vi kom till Falkenberg så gick vi nästan direkt och köpte pizza för vi va sådär lagom hungriga. Sen på kvällen så gick vi till stranden och gick bort mot ett hotell, så kom vi till en jätte lång brygga. Det va jätte mysigt. Jag och elin satt och snackade om allt från a-ö typ. Vi va ute i 2 timmar och sen vandrade vi sakta hemåt. När vi kom hem satt vi utanför stugan i kanske 1 timma också och prata. Och jag kan lova att när vi väl la oss så har vi aldrig frusit så i hela våra liv typ. Jag låg verkligen och skaka. Och när de börja regna på natten trodde jag att taget skulle ryckas loss de lät verkligen som att hela stugan skulle gå sönder. Men men, sen va de ju midsommar afton då och mamma väckte mig och elin och vi gick bort och duscha och sen fixa vi oss och när vi va klara så va de dags att börja laga maten för klockan va såpass sent. Sen när vi hade ätit och så så gick jag och elin runt på stugbyn och även lite vid campingen och så. Vi hittade la lite roligt folk men också jävligt många jobbiga fjortisar som typ klöste ut ögonen på en så fort man tittade åt deras håll typ. Jag avskyr sånt så vi gick hem och då såg jag ett par killar så jag skrek: tja vi bor i stuga 98 , hahah och sen kom dom dit. Så jag och elin snackade med dom en stund och sen kilade dom vidare. Men men, vi fortsatte fira och sen la vi oss. Jag hade skit ont hela natten så jag kunde inte sova typ. och sen på morgonen hade jag skit ont i mina ben och mådde skit illa. Så jag vågade knappt röra mig men det behövdes bara 20 minuters vila i bilen och sen mådde jag bra igen. Men vi kom hem typ 12 eller någonting och nu sitter jag och ska alldeles strax lägga mig, ska sova i soffan i natt för den är så jävla go och sova i. skit mjuk och allt, så här ska jag sova inatt. Gött när man kan variera sig lite och ligga där man känner att man vill ligga. Men nu har jag tjötat alldeles för mycket. Det blev inte så mycket mer bilder än så här för de blåste ju så mycket och bilderna som jag tog med blixt blev skit dåliga, alldeles ljusa och hemska. Så det va ingen idé och ta kort sen när de va mörkt ute. Men ni får va glada för några bilder i alla fall. Hoppas ni hade en riktigt härlig midsommar och att ni kommer ihåg den. hihi. Pussar till er alla. God natt! :)