söndag 27 mars 2011

Grymt mysig dag på Ullared & Varberg!

 Jag & mamma i våra snygga byxor. Klart hon vill ha likadana som sin coola dotter ;)
 Jacka (ullared) linne (ullared) Byxor (ullared) skor (acne)
 Min ursnygga jacka (y)

 Min vråltuffa kasse, diggar den hårt!

 Fukt kräm för mitt torris ansikte
 Mitt grafitti naglack!
 Bobby´s hårspray
 Högtalare (när jag kollar på film får jag ha hörlurar för det är så dålig ljud men nu jävlar)
 Nya ursnygga klockan
 Så såg högtalarna ut. Små och bra (y)
 Såhär mycket folk var det i ullared idag när vi kom dit 07:50

 Ätit sushi för första gången i mitt liv
 Och det blev även sista gången ;)
 dethär var alltså innan jag åt sen ;)
 Mamma vid fästningen i varberg!
 Linda vid fästningen i varberg!
 Jag vid fästningen i varberg!
 Inga rädda ankor direkt, jag satte mig på huk och sen stor alla 50 ankorna framför mig ;)
 Sötnosar!:)
 Saknar sommar & sol i Varberg!
hej på er!:) Nu är jag hemma från våran tripp till Ullared. Det var så otroligt mysigt och jag blev super nöjd över mina köp. Jag höll mig helt och hållet till listan så det inte skulle bli massa onödigt köpt bara sånt jag verkligen behöver. Jag har haft det super bra och jag klarade mig precis med ekonomin. Silken tur man kan ha va. Jag tror nog det var min turdag idag. Jag är nog mest nöjd över min jacka jag köpte. Jag har letat efter en sån äverallt och så hängde den där mitt framför näsan på mig. Jaa gud vad nöjd jag är. men ni får nöja er med bilderna för mamma väntar i soffan vi ska kolla på flickan som lekte med elden och luftslottet som sprängdes om vi hinner. men ni får ha en fortsatt mysig kväll så hörs vi i morgon igen. puuuuussar!:)